Якщо ви думаєте, що косметичні бренди можуть створюватися лише у столичних лабораторіях, то глибоко помиляєтеся. На сьогодні свою лінію косметичних засобів догляду за обличчям і тілом створила приватний підприємець із Вараша Наталія Хмелюк. Називається він NiViCosmetics. Підприємиця розробила власну рецептуру засобів для очищення шкіри, сонцезахисту, сироваток та кремів, спрямованих на вирішення різних проблем шкіри, таких як гіперпігментація, акне, розацеа, атопічний дерматит, вікові зміни.
Наталія за освітою – косметолог. На запитання наскільки складно створювати власну лінію косметики пані Наталія відповідає, що насамперед треба володіти знаннями з дерматології та хімії.
- Створення власної лінії косметики – це ціла наука, яка потребує знань у багатьох
сферах, – розповідає Наталія Хмелюк. – Спеціальне навчання може значно спростити цей процес і допомогти уникнути багатьох помилок. Саме тому спочатку я навчалася на факультеті наук про здоров’я у Любліні (Польща), де окрім практичної косметології вивчала косметичну хімію. Ще не закінчивши ВНЗ, працювала косметологом в одному з провідних салонів краси Любліна. А згодом поринулась у виробничі процеси на одному з польських заводів, де створювалась продукція L’Oréal.
Робота на великому підприємстві, «підкинула» їй цікаву ідею –виник задум створити власну лінійку косметики.
- В косметиці дуже часто використовують силікони як зволожуючий засіб,
розповідає Наталія Хмелюк. – А я переконана, коли засоби догляду за своїм складом максимально наближені до складників себуму шкіри, то ефект буде набагато кращий.
Шлях до власного бренду був довгим. Спочатку жінка виношувала у собі саму концепцію, потім почала працювати над виготовленням косметичного мила і досягла хороших результатів.
– Невдовзі моє мило на «ура!» почали розбирати клієнтки, – говорить Наталія. – Згодом знайшла постачальників косметичної сировини з лабораторій різних країн і повчилася у технолога-косметика. Наступні три роки самостійно вдома готувала зразки продукції, які потім тестувала на своїх родичах, друзях, а згодом почала пропонувати більш широкому колу клієнтів. І тільки тоді, коли побачила, що люди задоволені результатом та почало працювати сарафанне радіо, вирішила виходити на ринок вже як самостійний гравець. Нині моя лінія косметики проходить офіційну сертифікацію у Києві. Після цієї процедури мої косметичні засоби можуть продаватися через широку мережу магазинів, дилерів та аптек.
Косметична продукція потребує гарного упакування. Пані Наталія подбала і про це
– Підтримую вітчизняного виробника, – усміхається підприємиця. – Свій до
свого – по своє!Щоб розгорнути підприємницьку діяльність на широку ногу, вирішила скористатися з державної програми підтримки учасників бойових дій та членів їх сімей: написала грант як дружина ветерана на суму пів мільйона. Підшукала і орендувала приміщення, яке у майбутньому буде експлуатуватися за європейськими стандартами виробництва косметики. Тобто буде, як операційна – стерильним.
Зараз Наталія через Вараську філію служби зайнятості шукає для свого підприємства двох працівників.
- Чим ваша косметика відрізняється від «знаменитої»? – запитую авторку нового
косметичного бренду.
- Зі свого практичного досвіду можу сказати, що більшість потужнихвиробників
витрачають багато коштів саме на рекламу, – усміхається Наталія. – А от за своїм основним складом ті засоби дуже прості і виготовлені з недорогої сировини. Саме парафін, вазелін і силікони, котрі в них присутні і дають тимчасовий зволожуючий «вау»-ефект і виконують більше роль наповнювача крему, ніж функціонального складника. А от насправді пролонгованого ефекту ці засоби не мають. Я ж підібрала максимально фізіологічний склад зволожуючих засобів, що відновлюють і регенерують шкіру більш ефективно. І відрізняється моя лінія від світових брендів демократичною ціною.